eyref

Direktlänk till inlägg 4 juli 2013

#Längtar

Av emilia berglund - 4 juli 2013 22:59

Wow. Nu snackar vi bloggtorka/uppehåll. Jag ber om ursäkt men livet rullar på och saker och ting läggs åt sidan. Inte dömningen så klart, men bloggen sorgligt nog. Men nu är jag tillbaka starkare än någonsin, förhoppningsvis! Ganska lägligt också då de 2 närmsta veckorna kommer bestå av Halmstad dam steg 2 och Gothia cup. Halmstad då, vi är 16 tjejer från olika delar av Sverige som kommer att delta. Snacka om girlpower! Vi kommer att döma Halmstad elitcupen för tjejer under 5 dagar. Vi kommer också delta på teorilektioner och fysträningar m.m Det kommer också springas ett löptest. Det där testet. Det är det som håller mig uppe om nätterna. Kommer jag klara det? Inte? Vad händer då? Har jag tränat tillräckligt? Ja som ni märker här jag lite ångest och jag är riktigt nervös över just den viktiga biten. Det kommer jag vara ändå tills efter testet. Misslyckas jag, gråter jag, lyckas jag, gråter jag också. Oavsett vad så ska jag ge hundra procent och om det inte räcker så är det bara att ta nya tag! Jaja

Efter Halmstad går tåget mot Göteborg. Gothia cup står på schemat. Älskade Gothia cup. Älskade referee Camp. Jajjemän mina vänner. Det blir kurs i år igen. Ringde och anmälde mig då jag var väldigt nöjd över hjälpen, stöttningen, observationerna och sammanhållningen från förra årets Gothia kurs. Det blir en veckas dömning där. Efter det åker jag tillbaka till Östergötland och kollar på EM i Linköping tillsammans med ert gäng andra damdomare i distriktet. Det ska bli kul att träffa alla, det har jag nämligen inte gjort. Sedan väntar en höst full av matcher och nya utmaningar.

Jag kommer att uppdatera under veckornas gång och mina äventyr på domarsidan nu under sommaren. Snälla be till gudarna att det går bra för mig. Jag behöver all hjälp jag kan få.

#Längtar

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emilia berglund - 7 juli 2013 00:56

Jag kan inte sova. Great. Imorgon drar jag ju... behöver min sömn. Får se om Håkan Hellström kan rädda mig. Hans texter, to die for! Håret är ju än så länge rött. Får se hur det ser ut efter ett ex antal duschningar de närmsta veckorna.... God...

Av emilia berglund - 6 juli 2013 10:35

Godmorgon kompisar! Jag sitter i köket med ett stort glas vatten. Jag ska ta bilen mot Linköping och springa löptesttider med bland annat min coach. Det är varmt ute idag så det krävs MYCKET vatten. Annars ramlar jag ihop, kan mycket väl hända ä...

Av emilia berglund - 25 april 2013 22:40


Men heeeeeeeeeej Jag har ju glömt att skriva om premiärmatchen för årets säsong. För min del fick det bli en AD match i div 4, ända borta i Mjölby en fredagskväll. Jättepepp? Ja för min del finns det inget bättre sätt att spendera en fredagskväll p...

Av emilia berglund - 11 april 2013 18:07

Hej buddies Jag sitter på bussen påväg hem till Norrköping efter att ha dömt match som Ad. Det var LFC-U17 ÅFF. Alltså ett allsvenskt damlag med spelare som Charlotte Rohlin, Fischer m.m. Landslagsstjärnor! Freddy är sjuk såbjag fick hoppa in istäl...

Av emilia berglund - 6 april 2013 20:58


Från sommarens Gothia Cup final. Gissa om vi var nervösa?   ...

Presentation


Hur är det att vara 20 år gammal, tjej och fotbollsdomare med stora drömmar?

Det är precis det bloggen kommer handla om.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards